ネガティブ方向にポジティブ!

このブログは詰まらないことを延々と書いているブログです。

325

A holiday, I slept very lengthily on the futon.

(休日、私は、布団において非常に長く眠った)

 

I laid heavy arm and backbone like iron and held still.

(鉄のように重い腕と背骨を横たえ、じっとしていた)

 

Long, for a long time, I wandered in the sleep and danced.

(長い長い間、私は眠りの中を彷徨い、踊った)

 

I didn't imagine fatigue of work being serious to here.

(仕事の疲れがここまで深刻だとは、私は想像していなかった)

 

I shopped today, and I was thinking I supplied it with a car and slept.

(今日は買い物をして、自動車の給油をして、それから眠ろうと考えていた)

 

But strong magnetic force occurs to a futon and attracts me strong.

(しかし、強い磁力が布団に生じ、私を強力に引きつける)

 

I of a body of iron can't resist the strong magnetic force.

(鉄の身体の私はその強い磁力に抗うこともできない)

 

I was sleeping too lengthily, so a joint has been rusted shut.

(あまりに長く寝ていたので、関節が錆び付いてきた)

 

I'll soon sleep for a while.

(もう暫く、眠ることにする)

 

I lie down until all iron of my body will be rusty and be a red earth.

(私の身体の鉄がすべて錆びて、赤土になるまで、横になる)

 

Though I make the head rust, I contribute.

(頭を錆び付かせながら、投稿する)